Thursday, March 10, 2011

it's been a while

It's been a while..

While la sangat kannn.. tgk2 macam dah setahun 'while' aku..ngeh..ngeh..
type2 kat keyboard ni pun macam keras je jari aku..

sepanjang setahun ni, byk yang aku pendam je dalam jiwa..(miahaha, sila jangan percaya..)

taklah!

selama setahun aku senyap, tak berblogging..banyak yang dah berlaku..

yang penting, semuanya dalam keadaan terkawal =)

updates yang penting2 mengenai aku : (cest, macamlah ada org nak tahu kann..)

1) event company aku semakin berkembang, infact kitorg dlm proses untuk buat satu lagi cabang dalam servis event ni.

2) butik pengantin yang di usahakan bersama keluarga tersayang juga semakin stabil.

di sebabkan aku dah pindah rumah kat KL, aku ambil keputusan untuk pindah ofis dan butik di satu tempat yang sama. Senang, aku ni kan pemalas nak fikir benda yang menyesakkan. Senang nak handle. Lagipun, butik tu by appoinment.

3) staff2 aku sudah semakin matang =)

4) aku dah KURUS! hahaha... <---- ini sangat gedik, tapi di sebabkan ini belog aku, sukahati lah nak gedik atau pun tak..kannnn..tapi, seriously, aku turun 5 kilo beb..

5) aku dah tukar ubat. Ehem..ehem..sesiapa yang ada baca mengenai aku, tau kan.. aku ni bipolar disorder..last skali aku bantai epilim. tapi tetiba ada urat gatal cakap kat doktor, aku teringin nak pregnant..tup2 doc tukarkan ubat kepada seroquel XR..nanti aku citer kat lain entri pasal ubat ni..

6) tak..aku belum pregnant lagi..sebab mood aku masih naik buaian (mood swing)..so adalah tak firm lagi masa tu.. ;p

7) adam dah besar ;') he's turning 4 next week..

8) aku dah mula sedar..tak semua aku perlu tanggung sorang2..ramai yang aku boleh paksa share feelings bila aku tensen..haha!

9) aku berkenalan dengan ramai orang yang hebat2, baik2, sangat2 baik tak lupa juga berkenalan dgnorg jahat serta penghasad dengki -nauzubillah, tak pernah aku jumpa ini macam punya orang!-

10) dah2, aku sebenarnya excited tentang sesuatu..pastu tak tidur2 lagi walaupun dah pukul 4.32 pagi..

maka, esok jelah aku sambung............

1 comment:

  1. saya sgt rindu baca tulisan nad.
    oh ya, saya dah tak menulis.

    ReplyDelete